Hoeveel mensen zijn er geboren op de wereld sinds het begin van onze jaartelling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt ook een beetje aan wanneer je het begin van onze jaartelling definieert. Is dat het jaar 0? Of bedoel je vanaf de eerste mens?

Het beste antwoord

Dat weet natuurlijk niemand precies, maar er zijn wel schattingen te maken.

Waarschijnlijk ongeveer : 60,4 miljard

Uit onderstaande artikel is het aantal mensen dat geboren is voor de jaartelling van het totaal afgehaald. Voor de periode 2002/2010 is het aantal van 1995-2002 vermenigvuldigd met 8/7 en toegevoegd.