Hoe vaak komt het voor dat een agent een vuurwapen gebruikt?

Ik ben best wel een fan van actie-, science fiction en politiefilms. Hier word natuurlijk heel wat afgeschoten, iedereen vermoord iedereen en het lijkt soms (vooral in de jaren 90 films) dat iedere agent geen dag door komt zonder iemand om te leggen.

Hoe zit dit nu in werkelijkheid. Volgens mij heb ik ooit gehoord dat er iedere dag door een agent word geschoten, maar daar kan ik me in vergissen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

in NL:

0,029 x per jaar:

http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?388